O hubnutí

O hubnutí

Zdravé Krabičky doporučují

1.Jezte méně a mnohem častěji

Pokud budete jíst 5-7 malých porcí denně, nebudete jíst nárazově velké porce a nebudete se přejídat, udržíte si nižší a stabilnější hladinu cukru v krvi a budete do značné míry chráněni před vznikem cukrovky a chorobami srdce. Naopak střídavé přejídání a hladovění vede ke vzniku nadváhy.

2.Pijte hodně vody

2-3 litry obyčejné neperlivé vody denně snižuje riziko infarktu i dalších vážných nemocí a podporuje látkovou výměnu. Spolu se zeleninou a ovocem dodá tělu potřebné množství tekutin.(náš tip: denně si naplňte dvě 1,5l pet láhve vodou a vypijte je v průběhu dne)

3. Hýbejte se

Vyberte si pohyb, který máte rádi. Např. procházky se psem, aerobik, tanec, plavání, jízdu na kole a další. Cvičte, nejen kvůli hezké postavě, ale také kvůli zdraví a dobrému pocitu!!!

4.Naučte se odpočívat a relaxovat

Dbejte na správný spánkový režim, s ním totiž úzce souvisí i váš zdravotní stav.Naučte se relaxovat - to lze i při procházkách v přírodě, poslechem oblíbené hudby...Stýkejte se s přáteli a pěstujte si příjemné vztahy s okolím.

5. Buďte optimisté

Naučte se na hrozící či smyšlené nepříjemnosti reagovat, když ne pozitivně, tak aspoň neutrálně.Zabráníte tak chronickému stresu a z toho plynoucím zdravotním problémům.

Jídelní lístek

Pro automatické zasílání aktuálního jídelního lístku vyplňte váš e-mail

Kontakt

 
Telefon

800 204 204

 
E-mail

info@zdravestravovani.cz

 
Internet

www.zdravestravovani.cz

 

Copyright © 2017 Zdravé krabičky | Realizace reperio.cz